14 Αυγ 2018

ευθύνη εαυτού


Γιατί το δημιούργησα εγώ αυτό στον εαυτό μου
σκεφτείτε το για λίγο.

Εάν εσείς δεν αναλαμβάνετε την ευθύνη για τον εαυτό σας, εάν εσείς συνεχίζετε να πιστεύετε ότι οι άλλοι μπορούν να σας "αδικούν" 
Δημήτρης Παπαναστασίου

και να σας πληγώνουν με οποιονδήποτε τρόπο, 
τότε οι άλλοι έχουν εξουσία επάνω σας, έχουν τον έλεγχο του εαυτού σας 
και μπορούν να επηρεάζουν την κάθε στιγμή στη ζωή σας, 
μπορούν να επηρεάζουν τη διάθεσή σας, μπορούν να παρεμβαίνουν στις αποφάσεις σας και στις επιλογές σας. 

Και τότε ποια είναι η ζωή που ζείτε; 
Μένετε κολλημένοι και εγκλωβισμένοι σε τρυπάκια αυτολύπησης 
κι έχετε σημαία σας πάντα αυτό που ονομάζετε δίκιο, 
γιατί είναι ένα πολύ καλό χαρτί για να δικαιολογείτε τον εαυτό σας και 
να μην αποφασίζετε να αναλάβετε την ευθύνη για τον εαυτό σας. 

Εάν όμως αναλάβετε την ευθύνη
ότι την πρόκληση, πράξη, σχέση κ.λ.π. και όλες τις εμπειρίες της ζωής σας, 
τις δημιουργήσατε εσείς, 
τότε ο τρόπος που βλέπετε τα πράγματα αλλάζει οριστικά.


Κι έτσι η ερώτηση που κάνετε στον εαυτό σας κάθε φορά που σας συμβαίνει οτιδήποτε ή που ζείτε μια επώδυνη πρόκληση είναι:  


Δημήτρης Παπαναστασίου
Γιατί το δημιούργησα εγώ αυτό στον εαυτό μου και στη ζωή μου;

Τι χρειάζεται να κατανοήσω σχετικά μ’ εμένα που δεν το έχω κατανοήσει;

Και αυτό είναι η ανάληψη της ευθύνης του εαυτού σας!


Κι εκείνη την στιγμή που 
θα κάνετε αυτή
Δημήτρης Παπαναστασίου
την ερώτηση στον εαυτό σας, 
εκείνη ακριβώς την στιγμή 
αρχίζει πραγματικά η απελευθέρωση του εαυτού σας.
Η απελευθέρωση του εαυτού σας αρχίζει από την στιγμή που εσείς 
σταματάτε να νιώθετε θύματα της ζωής! 



Αρχίζει από την στιγμή που 
εσείς σταματάτε να νιώθετε 
αδικημένοι 
κι 
αδύναμοι".
...............................................................................                      Κουτχούμι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου