8 Οκτ 2018

Νέος άνθρωπος 5 βήματα


1- Ενίσχυση της Πίστης.
Σωματοποίηση πίστης. 
Η ενέργεια προς την οποία Κινούμαστε είναι πολύ διαφορετική από την ενέργεια που έχουμε έρθει.
Αυτό να ενσωματωθεί στο σύστημα πεποιθήσεων μας δυνατά.
Τίποτα δε γυρίζει πίσω.


2- Παραδοχή της Αλλαγής.
Τα πράγματα αλλάζουν. Επιτρέπω την αλλαγή στη συνείδησή μου που μπορεί να αλλάξει τη ζωή μου.

3- Ευσπλαχνική δράση & Δύναμη.
Ευσπλαχνικό άτομο δεν έχει θυμό και εκνευρισμό. 
Δε φωνάζει και δε βγάζει κακία.  
Λέει:
"Εγώ ξέρω ποιος είμαι. Ο άλλος περνάει δύσκολη μέρα. Και αυτό δεν είναι δικό μου. Αυτό δεν αφορά εμένα και δε απευθύνεται πραγματικά σε εμένα. 
Μπορεί ο άλλος να ξεσπάει σε εμένα. 
Δε το παίρνω σα προσωπική επίθεση.
Δείχνω ευσπλαχνία και αυτό δεν είναι αδυναμία. Είναι ευγένεια, είναι δύναμη".

Ο ισορροπημένος άνθρωπος δε κολλάει ασθένειες όπως και δε του κολλάει καμία αρνητικότητα.
Ο ισορροπημένος άνθρωπος έχει συγχρονικότητα στη ζωή του και όλα του έρχονται τη στιγμή που τα χρειάζεται και στο σωστό μέρος.

Ο ισορροπημένος άνθρωπος, όταν του εμφανίζεται κάτι δυσάρεστο ή αρνητικό στη ζωή του, αλλάζει κάτι για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, αλλά παραμένει ο ίδιος και δε γίνεται μέρος του.
Ο ισορροπημένος άνθρωπος αλλάζει τους άλλους γύρω του μόνο με τη στάση του.
Ένα ευσπλαχνικό άτομο είναι πάντα σε θέση ισχύος.


4- Πνευματική Διορατικότητα.
Δες τη μεγαλύτερη εικόνα.
Δες το Θεό μέσα στα πάντα.
Γείωσε τη ζεστασιά της αγάπης του Θεού.
Έχεις Ευσπλαχνία & Πνευματική Διορατικότητα και λες:
"O άλλος είναι ένα πλάσμα σα και μένα που απλά δε ξέρει ακόμα τον εαυτό του".


 5- Αλλαγή & Υπομονή.
"Έχω υπομονή γιατί αυτά που θέλω να αλλάξουν έρχονται από άλλα πράγματα που πρέπει να γίνουν πρώτα και που δεν τα ελέγχω.
Περιμένω χωρίς θυμό και απογοήτευση. Και αντί να θυμώνω, περνάω όμορφα περιμένοντας.                                
Όταν όλοι οι παίκτες, που συμμετέχουν στο έργο μου και για να πετύχω το στόχο που έχω θέσει, είναι στη θέση τους, τότε θα λειτουργήσει η συγχρονικότητα και θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα".

Μη συγκρίνεις εσένα με άλλους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου