12 Μαΐ 2022

υποχρεωτικό όχι εκβιαστικό ναι

 ...είσαι και εσύ από αυτούς που αποφάσισαν

να τινάξουν
το σύστημα υγείας
στον αέρα;
... δεν την εννοώ βέβαια την ερώτηση αυτή...
... είναι απίστευτο το θράσος τους...
... σήμερα μπήκαν οι τίτλοι...
... ξεκινά η εκμηδένιση και η απαξίωση
ηθικής, ελευθερίας, αλήθειας, βιολογίας, πατρίδας, ανθρωπισμού
και όλων των αξιών...
...
είμαι λάτρης των ταινιών επιστημονικής φαντασίας...
... θα μπορούσα να πω ότι τις έχω δει όλες...
... με βεβαιότητα λέω ότι
στις ταινίες
έχω δει
όλα τα σενάρια
που έχουν παιχτεί μέχρι τώρα
στη ζωή μας,
στην καθημερινότητά μας
και ξέρω που θέλουν να το πάνε ...
... όλα τα έβλεπα σαν επιστημονική φαντασία και τεχνολογία,
μέχρι που έμαθα
τόν συμπαντικό νόμο
που ορίζει ότι:
'το κακό
είναι υποχρεωμένο
να δηλώσει
με οποιονδήποτε τρόπο,
αυτό που σχεδιάζει να κάνει...
... Όλα έχουν δρομολογηθεί...
... όλα τα πιθανά σενάρια έχουν δοθεί...
... φυσικά και θα σου τα περάσουν σαν φαντασία...
... τι περιμένεις δηλαδή
να σου στείλουν e-mail
τις προθέσεις τους;
... ελπίζω να υπάρχουν άνθρωποι που
και βλέπουν και ακούν...
... εύχομαι να υπάρχουν πολίτες που
δεν έχουν κάψει
νόηση και ψυχολογία...
... κράτα,
κράτα γερά και πες:
"όλα αυτά τα άσχημα
που συμβαίνουν,
δεν έχουν καμία ισχυρή πάνω μου, μέσα μου και γύρο μου"...

...... καθάρισον, προστάτευσον ....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου