18 Φεβ 2020

επικαλούμαι / συντονίζομαι


Εξαγνισμός με το αληθινό φως.

Εν ονόματι και δια της δυνάμεως των λίτρων της Σωτηρίας μας, δια του αίματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και του Αγίου θεϊκού σπινθήρα μέσα μου και  που Εγώ Ειμί, με όλην την αγάπη της καρδιάς μου, επικαλούμαι και συντονίζομαι με το ενοποιημένο Φως,το αληθινό, το προερχόμενο από την βασιλεία των ουρανών.
Ανάψτε ανάψτε ανάψτε το Φως το αληθινό διαμέσου των κβάντων της ενέργειας που με περιβάλλει, αντικαταστήστε την πόλωση με την απόλυτη αρμονία και το Φως το αληθινό ας περιβάλει όλη μου την ύπαρξη, σχηματίζοντας οχυρωμένη γέφυρα σωτηρίας, με τη βασιλεία των ουρανών.
Ανάψτε ανάψτε ανάψτε το Φως το αληθινό, διά μέσω των μορίων του συναισθηματικού / αστρικού μου σώματος.
Αφαιρέστε όλα τα συναισθήματα της αμφιβολίας, του φόβου, της ζήλιας, της στέρησης, του περιορισμού, της μοναξιάς, της προδοσίας, του θυμού, της εγκατάλειψης, της ακαθαρσίας                  
(+ προσωπικές αδυναμίες...), 
της άγνοιας κάθε είδους, την αιτία τους και τον πυρήνα τους και εγκαταστήστε την απόλυτη αρμονία.
Ανάψτε ανάψτε ανάψτε το Φως το αληθινό δια μέσω των ατόμων του εγκεφάλου μου, του νοητικού μου σώματος και κόσμου.
Διαλύστε όλες τις κατακερματισμένες εικόνες του ψεύδους και κάθε είδους ατέλειας, την αιτία τους  και τον πυρήνα τους και μετατρέψτε τες σε σκέψεις σοφίας και ασφαλείς εικόνες των υπερκόσμων της βασιλείας των ουρανών.
Ανάψτε ανάψτε ανάψτε το Φως το αληθινό, δια μέσω των ηλεκτρονίων του αιθερικού μου σώματος. Αφαιρέστε τη μνήμη κάθε πόνου, εμπάθειας, διεκδίκησης, θυμού, ζήλιας και τις δυσάρεστες εμπειρίες που είχα  στο παρελθόν, την αιτία τους και τον πυρήνα τους και αντικαταστήστε τες με αγάπη και σοφία.
Ανάψτε ανάψτε ανάψτε το Φως το αληθινό, δια μέσω των κυττάρων κάθε συστήματος οργάνου, ιστού, οστού και αίματος του φυσικού μου σώματος. Κρατήστε το εκεί μέχρις ότου όλα τα σημάδια του άγχους, της θλίψης, της ηλικίας, του πόνου, του φόβου και ατέλειας κάθε είδους, η αιτία και ο πυρήνας τους διαλυθούν και μετατραπούν σε απόλυτη αρμονία.
Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και με ευγνωμοσύνη αποδέχομαι την απάντηση στο κάλεσμά μου, καθώς σφραγίζει αυτή την επίκληση / συντονισμό το Αγιότατο όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.



Επίκληση του αληθινού φωτός.

Εν ονόματι και δια της δυνάμεως των λίτρων της Σωτηρίας μας, δια του αίματος του κυρίου ημών Ιησού Χριστού και του Αγίου θεϊκού σπινθήρα που είναι μέσα μου και που Εγώ Ειμί, με ευγνωμοσύνη επικαλούμαι και αποδέχομαι από την βασιλεία των ουρανών:   
τον μανδύα του αληθινού φωτός του κοσμοσωτήρα Ιησού Χριστού, που δια μέσου της διαρρηχθείσης Πύλης περάσματος, διαπερνά όλα τα ενεργειακά πεδία του κόσμου και καταλήγει στην ορατή ύλη για να με περιβάλλει σαν ένας σταθερός αναφλεγόμενος και αδιαλείπτως επεκτεινόμενος προστατευτικός κύλινδρος φωτός γύρω μου, συνοδεύοντας με σε κάθε χώρο 
και σε κάθε δραστηριότητα μου και εξαλείφοντας κάθε κακόβουλο εμπόδιο, την αιτία του και τον πυρήνα του, συμπεριλαμβάνοντας μέσα του … 
(...αναφέρουμε πρόσωπα για να προστατευτούν, καταστάσεις ό,τι χρειάζεται ενίσχυση, χώροι που χρειάζονται προστασία…).  
Μέσα από την κοσμική μου ύπαρξη αντιλαμβάνομαι την οχυρωμένη γέφυρα σύζευξης με το αληθινό πνευματικό μου Γεννήτορα και το φως το αληθινό αγκυροβολημένο μέσα στον φυσικό μου εγκέφαλο περιβάλλει όλη μου την ύπαρξη και όλα μου τα σώματα με την άσπιλη αγαθή Σοφία.                                  

Και αποδέχομαι την παντοδύναμη πανοπλία του αληθινού φωτός που με αγάπη, μου προσεφέρθη από τον λυτρωτή Ιησού Χριστό.
Και αποδέχομαι την επιπρόσθετη προστασία της βασιλείας των ουρανών, μέσω προστάτη Αγγέλου που μου παρεχωρήθη από εκεί σαν μία πολύ αναγκαία προστασία για μένα στη ζωή.                     
Κάνω αυτή την επίκληση/συντονισμό στο όνομα της παντοδυναμίας του Ιησού Χριστού και της ενοποιημένης μαζί του, Εγώ Ειμί Παρουσίας μου και αποδέχομαι την απάντηση στο κάλεσμα μου με ευγνωμοσύνη από τα βάθη της ψυχής μου.


 Ο Άγγελος των υπέρ των υπερσυμπάντων αναλαμβάνει μόνο την προστασία ψυχής και του πνεύματος και όχι υλικών.



Μεταθανάτιο τούνελ προστασίας και σύνδεσης.

Εν ονόματι και δια της δυνάμεως των λίτρων της Σωτηρίας μας, δια του αίματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, επικαλούμαι να μου παραχωρηθεί από το ενοποιημένο φως το αληθινό το προερχόμενο από την βασιλεία των ουρανών και τον Ιησού Χριστό, τούνελ προστασίας, μέσω του οποίου θα μεταβώ μετά τον θάνατο του φυσικού μου σώματος, στα βασιλεία του Πατρός, αποφεύγοντας τις περιοχές του αστρικού πεδίου και όλων των παγίδων που αυτές κρύβουν.
Επικαλούμαι το απόρθητο αυτού του τούνελ του φωτός, από κάθε κακόβουλη και δαιμονική δύναμη.


Σύντομη προσευχή οραματισμού.


Εγώ Ειμί προσκαλώ το φως το αληθινό του πατρός των υπερκόσμων της αλήθειας.                    
Εγώ Ειμί απορροφώ το φως το αληθινό του πατρός των υπερκόσμων της αλήθειας.                      
Η Εγώ Ειμί παρουσία απορροφά το φως το αληθινό.
Εγώ Ειμί προεκτείνω το φως το αληθινό του πατρός των υπερκόσμων της αλήθειας. 
Η Εγώ Ειμί παρουσία προεκτείνει το φως προς τον θεϊκό σπινθήρα και σε όλα τα υπόλοιπα σώματα.      
Εγώ Ειμί προβάλλω το φως το αληθινό του πατρός των υπερκόσμων της αλήθειας.                    
Εγώ Ειμί αγκαλιάζομαι από το φως το αληθινό του πατρός των υπερκόσμων της αλήθειας.            
Εγώ Ειμί αρπάζομαι από το φως το αληθινό του πατρός των υπερκόσμων της αλήθειας.            
Εγώ Ειμί μετάγομαι από το φως το αληθινό του πατρός των υπερκόσμων της αλήθειας.            
Εγώ Ειμί εγκαθίσταμαι στο φως το αληθινό του πατρός των υπερκόσμων της αλήθειας.

Η καλύτερη προβολή στην μεταθανάτια ζωή μας ή στα όνειρα ή όπου αλλού.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου